ЄС збільшує бюджет на «просування» агропродовольчих товарів

Європейська комісія в цьому році інвестує 179 млн євро в Європейські торгові асоціації, виробників і інші зацікавлені сторони агропродовольчої галузі для просування агропродовольчих товарів на світовому ринку.

Євросоюз виділив велику частину цього бюджету — приблизно 110 млн євро — на просування агропродовольчих товарів в Японії, Південній Кореї, Китаї, Канаді, Мексиці, Колумбії, Австралії та Новій Зеландії в зв’язку з вступом в силу угод про вільну торгівлі.

Всеосяжна економічна і торгова угода (СЕТА) між Канадою, Європейським союзом та його державами-членами вступила в силу у вересні 2017 року. ЄС відзначив, що «Північна Америка поглинає найбільшу частку сільськогосподарського експорту з ЄС і залишається привабливим ринком, а угода CETA і поточна модернізація угоди з Мексикою, як очікується, будуть сприяти збільшенню експортних можливостей».

Китай і Південно-Східна Азія також є привабливими ринками для європейських агропродовольчих товарів. Зростання населення, продовження зростання валового внутрішнього продукту і прогнозоване зростання імпорту яловичини, м’яса овець, молочних продуктів, свинини і птиці відображають важливість цих областей в якості пунктів призначення для експорту ЄС.

Японія і Південна Корея залишаються важливими ринками для ЄС, особливо в плані експорту свинини, пояснила Єврокомісія, в той час як Сінгапур і В’єтнам є перспективними ринками через угоди про вільну торгівлю, які можуть незабаром вступити в силу.

 

 

PigUA.info